Garantijos ir grąžinimas

Garantijos

  • Visoms prekėms taikomi gamintojo nustatyti garantiniai terminai. Prekei, sugedusiai nepasibaigus garantiniam laikotarpiui, remontas atliekamas nemokamai. 
  • Garantinis laikotarpis yra nurodytas garantiniame talone. Jei garantinis laikotarpis yra pasibaigęs, prekė nėra priimama garantiniam remontui.
  • Sugedus prekei, dėl garantinio remonto atlikimo reikia teirautis telefonu, arba nuvykti adresu, nurodytu garantiniame talone.
    Pateikdami prekę remontui, būtinai pateikite galiojantį prekės garantinį taloną.
    Remontas atliekamas pagal gamintojo serviso dokumentaciją arba pirkimo dokumentą

Daiktų grąžinimas

  • Daiktų grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 "Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo".
  • Pirkėjas, norėdamas grąžinti prekes, privalo pranešti apie tai Pardavėjui raštu (nurodant pageidaujamą prekę ir jos užsakymo numerį) ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo prekių pristatymo dienos, išskyrus atvejus, kai sutartis sudaryta dėl:garso ir vaizdo kūrinių, bei fonogramų bet kokiose vaizdo ar garso laikmenose, programinės įrangos tiekimo ir Pirkėjas pažeidė pakuotės apsaugas.
  • Grąžinamas daiktas privalo būti pilnai sukomplektuotas. Už pilną daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra pilnai sukomplektuotas ir tinkamai supakuotas, Pardavėjas ar Jo atstovas nepriima daikto grąžinimui.
  • Daiktas turi būti grąžinamas toje pakuotėje, kurioje jis buvo pristatytas. Pakuotė turi būti nesugadinta, švari, tinkamai paruošta ir įpakuota, o taip pat ji nebuvo naudojama.
  • Prekes grąžina Pirkėjas savo transportu, išskyrus atvejus, kai prekė yra grąžinama dėl prekės kokybės.

  Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pasiimti nekokybišką prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas neturi analogiškos prekės, grąžina Pirkėjui už prekę sumokėtus pinigus.